Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
Blog nie aktywny. Dodaj notkę aby usunąć tą informację oraz reklamy w treści bloga
Lodowisko i konoplex

Lodowisko i konoplex

Hey! Dzis byłam na lodowisku w Bielsku-Białej.
Nieźle mi szło jak na pierwszy raz.
Zaliczyłam 1 GLEBĘ i 3 PRAWIE GLEBY.
Nie oddalałam sie za bardzo od barierki.
Na srodku sie popisywali...
Hehe na poczatku było swobodnie...
ale potem... huh... żal mówic...

W autobusie spotkałam kolege(wroga), strasznie
sie popisywał i głosno mówił... Hhe.. On juz taki jest...

Na lodowisku widziałam jak para przytulała
sie i musiałam ich wyminąC. Hehe...

Później pojechałysmy do Kinoplexu na
"Zaczarowaną" było supcio miejsce w ostatnim rzędzie...
Klejąca podłoga... Blee... 
A teraz siedze w domku...

Mam zdjatka ale dam w inne notce!



Głosuj (0)

ja-i-moje-konskie-zycie 22/01/2008 16:13:31 [Powrót] Komentuj



wpadnij mam new notke
inga 22/01/2008 18:38:40
| brak www IP: 89.229.151.131

Bardzo fajny masz blog. Też masz ferie?! Dodaje do ulubionych i licze z Twojej strony na to samo Trzymaj sie cieplutko
miss-van 22/01/2008 16:31:52
| http://miss-van.blogasek.pl IP: zalogowany






.:Avek:.


.:Ukochaj konika:.

.:Ukochane koniki:.




.:Uwiązy:.

Lubie :)
Konie Pasja
Stajnia konie Gniezno


.:Ocenki:.

70/70 p. cel.
74/80 p. +bdb
Jeszcze nie wiadomo
Jeszcze nie wiadomo

.:KOŃ-kursy:.



.:Blog powstał:.


.:Księga stadna:.

.:Obejrzyj:.

.:Napisz:.

.:Pogalopowało w dal:.

2008
Luty
Styczeń


.:Liczniki:.

W ksiedze jest 2 wpisów.

Na blogu było 19808 koników.


.:O Amazonce:.

Imię - Natalia
Wiek - 11 zimek
Założyłam bloga - 17 stycznia 2008 roku
Miejscowość - Kozy
Koń - nie mam
Ulubiony koń - Dalia, Mijka, Rudek, As,
Ruska (kolejność przypadkowa!!)